کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND


کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND، ارائه شده برای  موبایل های اندروید و آیفون (انتخاب مدل هنگام ثبت سفارش) . دارای گیره های مخصوص جهت نصب در اتومبیل و .. جهت فیکس کردن، قابلیت همزمان استفاده به صورت هولدر و شارژر موبایل ...
کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND با استفاده از یک ماده فلزی ساخته شده است که به آن اجازه می دهد انعطاف پذیر و در عین حال هنوز به اندازه کافی قوی باشد تا وزن یک iPhone  و گوشی های اندروید را تحمل کند. کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ظاهری متفاوت با دیگر پایه‌های نگهدارنده دارد و طول آن هم 50 CM است. این رابط باوجود سخت بودن، انعطاف‌پذیر است و با فشار می‌توان آن به حالت‌های متفاوت در زاویه‌های گوناگون درآورد. کابل‌ها یا سیم‌های رابط وظایف و کاربردهای متنوعی دارند؛ اما می‌توان گفت که شایع‌ترین و رایج‌ترین کاربرد آن‌ها برای کاربران، انتقال اطلاعات از دستگاه‌های هوشمند به کامپیوتر یا برای شارژ باتری آن‌هاست. از متداول‌ترین کابل‌ها در بازار باید به کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND اشاره کرد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه چراغ کمپینگ و پاوربانک خورشیدی چندکاره
فروش ویژه گردنبند چوبی دست ساز مدل Fence
فروش ویژه اسپری نانو بوگیر سیگار
فروش ویژه شلوار اسلش مردانه طرح Ken
فروش ویژه نیم ست مونیکا ویندر
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید