کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL


اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL، صدای شفاف و بی نظیر. دارای منوی کنترل و دستگیره. جنس بده پلاستیکی بسیار مقاوم ABS. قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، فلش، مموری کارت و AUX ...
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL با طراحی بسیار جذاب و در رنگ‌های بسیار زیبا طراحی شده است که نظر را به سمت خود در همان نگاه اول جمع می‌کند. استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا در ساخت این محصول موجب شده تا از وزن بسیار کمی برخوردار باشد و با دستگیره‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است می‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید. برای اتصال به اسپیکر می‌توان به دو روش باسیم و بی‌سیم عمل کرد. استفاده از کارت حافظه، جک 3.5 میلی‌متری و پورت USB از راه‌های اتصال به اسپیکر هستند. همچنین به بلوتوث نیز مجهز شده تا کاربر بتواند با گوشی یا تبلت خود به آن متصل شود و تا برد 10 متر موسیقی دلخواه خود را پخش کند. توان خروجی اسپیکر 10 وات است که صدایی با قدرت را ارائه می‌دهد و لذت شنیدن موسیقی با کیفیت را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. این محصول با ظرفیت باتری 1200 میلی‌آمپر ساعت قادر است بین 2 تا 5 ساعت به صورت مداوم برای شما کاربران محترم موزیک مورد علاقه‌تان را پخش کند.


مطالب مرتبط

فروش ویژه گردنبند چشم نظر
فروش ویژه لامپ LED اضطراری POWER
فروش ویژه زیر مانتویی بافت GAP
فروش ویژه چاقو کارتی Sin Clair
فروش ویژه چراغ قوه شکاری زوم دار پلیس
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید