کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه درب توری مجیک مش (اورجینال) آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه درب توری مجیک مش (اورجینال)



درب توری مجیک مش. جلوگیری از ورود حشرات موزی به اتاق ها و منزل شما. با قابلیت نصب آسان بدون استفاده از ابزار. توری ریز و مقاوم در برابر باد ...
درب جادویی مجیک مش از جنس توری می باشد و از ورود و خروج هوا جلوگیری نمی کند، در نتیجه برای فصل های گرم که می خواهید در و پنجره ی منزل خود را باز بگزارید بسیار مناسب است. مجیک مش به گونه ای است که درب آن بوسیله ی سنگدانه های مغناطیسی طراحی شده و به صورت خودکار بسته می شود. توری جادویی مجیک مش ایده آل برای دربهای کشویی، درب ورودی، درب حیاط، درب بالکن، درب ورودی کمپ و درب پاسیو به آسانی بدون نیاز به هیچ ابزاری قابل نصب است. با این درب توری جادویی دیگر نگران وارد شدن حشرات موزی به اتاق تان نباشید و از هوای تازه بیرون لذت ببرید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ساعت مچی اسپرت TOMI مدل UNIQUE
فروش ویژه ساعت مچی Rado مدل Simple
فروش ویژه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL
فروش ویژه تی شرت لاغری مردانه (Slim Lift)
فروش ویژه گوشواره مرغ آمين
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید