کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه ساعت ضد آب سیلیکونی (مخصوص شنا) آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه ساعت ضد آب سیلیکونی (مخصوص شنا)


ساعت ضد آب سیلیکونی (مخصوص شنا)، از زمان آگاه شوید و رکورد های خود را ثبت کنید! قابلیت تحمل فشار آب در عمق های بالا، ساعتی مخصوص علاقه مندان به رشته های آبی ...
این ساعت در میان انواع محصولات مشابه یکی از کم حجم ترین و سبک ترین ساعت های ضد اب می باشد و نوع طراحی ان به صورت کاملا اسپرت  انجام شده و مورد پسند جوانان می باشد. این ساعت مـخصوص شنا کردن در عـمق ساخته شده است و کاملا ضد آب می باشد. این محصول سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا می باشد پس اگر اهل شنا کردن یا ورزش های آبی هستید این ساعت متفاوت را از دست ندهید. از این پی با خیالی راحت و بدون ترس از خراب شدن ساعت خود می توانید تا ساعت ها در استخر شنا کرده و همیشه از زمان با خبر باشید. این ساعت برای حرفه ای های شنا وسیله ای کاملا کاربردی می باشد همچنین جدا از بحث شنا کردن برای زمانی که می خواهید به اردوهای کوه نوردی و بیابانی بروید و کلا محیط های خارج از شهر باز هم ضرورت استفاده از ساعتی که در مقابل نفوذ آب مقاوم باشد به نظر مهم میرسد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه همزن و کف ساز مدل HONGXIN
فروش ویژه سه پایه نگهدارنده مدل YT228
فروش ویژه انار دون کن پارسینا
فروش ویژه کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go
فروش ویژه هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد - Airpods i7s
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید