کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه المنت برقی آب جوش آور آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه المنت برقی آب جوش آور


المنت برقی آب جوش آور، مناسب برای ظروفی مثل لیوان، فلاسک، تشت، سطل و ... قابلیت جوش اوردن آب در دمای 100 درجه. بدون دادن طعم در طولانی مدت ...
چای یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار در میان ایرانیان است و همان گونه که خود نیز می دانید نوشیدن چای تازه دم در هنگام سفر خستگی را از تن شما بیرون می کند. و به این منظور امروزه انواع چای ساز و کتری های مسافرتی روانه بازار شده است اما هرکدام دردسر خاص خودش را دارد. المنت برقی آب جوش آور یک محصول جدید بوده که به صورت یک المنت با کلیپس اتصال به سر هر نوع لیوان و یا ظرف دلخواه شما مانند فلاسک، تشت، سطل و ... توسط برق شهری (220ولت) به راحتی روشن شده و در زمان کمتر از 20 دقیقه دمای آب را به ۱۰۰ درجه سانتی گراد می رساند و یک چای یا قهوه گرم برای شما به ارمغان می اورد. سیم برق اینالمنت برقی آب جوش آور به اندازه کافی طول دارد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه حباب ساز جادويی جاگل بابل
فروش ویژه کیت واقعیت افزوده آرکیت
فروش ویژه سینی و جا لیوانی خودرو
فروش ویژه جوی استیک موبایل و تبلت Logitech
مجموعه آموزشی فارسی جادوی فتوشاپ - پارت 2
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید