کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه لامپ LED اضطراری POWER آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه لامپ LED اضطراری POWER


لامپ LED اضطراری POWER، قابل نصب بر روی چوب، پلاستیک، فلز، شیشه، سرامیک و ... دارای چسب دو طرفه قوی (قابل نصب بر روی هر جا). دارای LED بسیار با کیفیت با نور مهتابی ...
«لامپ LED اضطراری  POWER» از ساختاری بهره می‌برد که آن را برای استفاده در شرایط نبود منبع روشنایی کاربردی می‌سازد. این محصول از نور مناسبی بهره می‌برد و می‌تواند در زمان قطعی برق تا حد مطلوبی یک اتاق را روشن کند. این چراغ‌ را می‌توان بر سطح دیوار نصب کرد و برای خاموش و روشن‌کردن چراغ آن، می توان با یک فشار به وسط چراغ به خاموش و روشن‌کردن چراغ اقدام کرد. نور این لامپ «LED» با رنگ مهتابی است که انرژی موردنیاز خود را برای روشن‌شدن از 3 باتری AAA (نیم قلمی) تامین می‌کنند. چسب پشت لامپ این قابلیت رو داره که به هر سطحی بچسبه و شما در آرامش و بدون دقدقه نصب و سوراخ کردن و .... از این محصول استفاده کنید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه هولدر نگهدارنده تخم مرغ پنگوئن
مجموعه آموزشی فارسی جادوی فتوشاپ - پارت 1
فروش ویژه چراغ کمپینگ و پاوربانک خورشیدی چندکاره
فروش ویژه ساعت دیواری طرح کمند
فروش ویژه خودکار اسپری دار Health PEN
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید