کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask


تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask، سفید کننده عالی پوست بعد از چند بار استفاده، دارای مواد گیاهی و معدنی مفید برای پوست. بازسازی سلول های مرده پوست ...
ترکیبات گیاهی و موادمعدنی بسیار قوی در این ماسک سلول‌های مرده پوستی را پاکسازی کرده و لک های سیاه پوستی را برطرف می کند و بطور مشهودی پوست را صاف و روشن و درخشان خواهد کرد.استیک ماسک تمیز کننده و لایه بردار پوست  GREEN MASK STICK یک کنترل کننده قوی چربی پوست نیز میباشد.این محصول به طور کلی یک پاک کننده عمیق پوست به شمار میرود،که باعث حذف کامل مواد آلوده از روی سطح پوست و بستن منافذ باز پوست میشود.نتیجه این عمل پوستی صاف و یکدست و تمیز می باشد که از جوش زدن های بیشتر جلوگیری میکند. این محصول یک لایه بردار عمیق پوست هم محسوب میشود به همین دلیل توصیه میشود هفته ای 3 بار بیشتر استفاده نشود تا به پوست آسیب وارد نشود.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ماکت وانت مزدا دوکابین
مجموعه آموزشی فارسی جادوی فتوشاپ - پارت 2
فروش ویژه پد گرمایشی صندلی کودک USB
فروش ویژه شال گردن خزدار زنانه جادویی
فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه Boy and Girl
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید