کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه کفش دخترانه FASHION PLUS آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه کفش دخترانه FASHION PLUS


کفش دخترانه FASHION PLUS، قابل ست کردن با لباس های روزانه و اسپرت، جنس زیره: تزریقی (کفی طبی)، ارائه شده در سایزبندی 37 تا 40، بسیار شیک و با کیفیت...
کفش دخترانه FASHION PLUS مناسب خانم‌ هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است. این کفش‌ها را در تفریح و سفر می‌توان پوشید و هم در فعالیت‌های روزمره در خیابان و پارک و حتی در اداره و مدرسه و دانشگاه. کفش دخترانه FASHION PLUS کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز آن به ویژه کفی آن توجه همگان را به خود جلب می کند. زیره این کفش اسپرت بسیار خاص و با کیفیت تولید شده است که دارای مزایای مختلفی مانند وزن کم، مقاومت بالا در مقابل شکستن و سایش و انعطاف‌پذیری بالا است. این کفش زیبا تک رنگ بوده و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه لامپ LED سیار - LED Tent Lamp
فروش ویژه هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد - Airpods i7s
فروش ویژه کاور نگه دارنده پتو و لباس
فروش ویژه ماگ مسافرتی ایکیا
فروش ویژه لامپ رقص نور LED
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید