کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه ترازو دیجیتال دستی آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه ترازو دیجیتال دستی


ترازو دیجیتال دستی، مناسب برای اندازه گیری وزن ساک، کیف یا کیسه. ظرفیت قابل اندازه‌گیری : 1 الی 40 کیلوگرم. همراه همیشه شما در مسافرت ...
ترازو دیجیتال دستی وسیله ای کاربردی در هر خانه و همراه همیشگی در مسفارت می باشد، با این وسیله شما میتوانید براحتی تا وزن 40 کیلوگرم را با دقت 50 گرم وزن نمایید و به دلیل وجود قلاب کار با این وسیله بسیار آسان بوده و مصارف زیادی دارد. این ترازو به وسیله یک باتری سکه ای تغذیه میشود و از دقت بسیار بالایی برخوردار است. دارای واحدهای اندازه گیری کیلوگرم و پوند است. دارای ابعاد کوچک و حمل آسان است. جنس آلیاژ بکار رفته در قلاب بسیار محکم و بادوام می باشد. ترازو دارای صفحه نمایش دیجیتال است که نشانگر میزان باطری، واحد های اندازه گیری و نشانگر وزن می باشد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه اسباب بازی ماکت وانت دکوری
فروش ویژه ادکلن زنانه ورساچه (Versace)
فروش ویژه مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید - 2014
فروش ویژه دستگاه کوفته پیچ
فروش ویژه کفش دخترانه Adidas طرح +Energy
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید