کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه پرتقال آب ميوه گير آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه پرتقال آب ميوه گير



آب ميوه و مركبات را بگيريد و از نوشیدن آن لذت ببريد. وسيله اي ساده اما بسيار كارامد در هر خانه.مناسب ترين وسيله براي تقويت بدن و پيشگيري از سرما خوردگي ...
امروزه استفاده از آب ميوه هاي طبيعي، بدون اسانس و افزودنيها از اولويت هاي سلامتي فرد است، با تهيه پرتقال آبليمو گير مي توانيد از دردسرها و عذاب استفاده از آب میوه گیرهای قديمي رها شويد. این محصول براي آب گرفتن انواع مركبات مثل ليمو پرتقال گريپ فروت نارنج و غيره کاربرد دارد.
كافيست پرتقال یا لیمو را از وسط دو نيم كرده و هر نصفه را جداگانه در داخل اين آب میوه گيری بگذاريد و فشار دهيد، حال آب میوه طبیعی و تازه شما آماده نوشیدن است. با اين دستگاه بي نظير به ساده ترين شكل ممكن آب هر نوع مركباتي را مي توانيد بگيريد و نوش جان كنيد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه کیف کارت و موبایل کابوک
فروش ویژه دستگاه پلمپ حرارتی کیسه
فروش ویژه گوشواره مرغ آمين
فروش ویژه اسباب بازی ماکت وانت دکوری
فروش ویژه شارژر فندکی اتومبیل
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید