کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه دستکش سیلیکونی اسکاچ دار آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه دستکش سیلیکونی اسکاچ دار


دستکش سیلیکونی اسکاچ دار، قابل استفاده برای ظروف، سرویس بهداشتی، خودرو، حیوانات خانگی و ... قابل استفاده به عنوان دستکش اسکاج دار و ساده. شست وشوی سریع ، آسان و بهتر ...
دستکش سیلیکونی اسکاچ دار درواقع تلفیقی از اسکاج و دستکش ظرفشویی برای سهولت در شست و شوی ظروف و همچنین سطوح مختلف می باشد. پرزهای تعبیه شده بر روی سطح دستکش به ابعاد کف دست، نیاز شما به گرفتن اسکاج درون دست را برطرف می کند و برای شستن ظروف تنها کافیست کف دست خود را بر روی سطح داخلی و خارجی آنها به حرکت درآورید، این موضوع علاوه بر سهولت در عملکرد، کیفیت شست و شو و همچنین سرعت کار شما را بسیار بالا می برد. از اسکاج دستکشی علاوه بر ظروف می توانید برای شست و شو و تمیز کردن سطوح مختلف داخل اتاق ، حمام و سرویس بهداشتی ، خودرو و یا حتی حیوانات خانگی استفاده نمایید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه هندزفری بلوتوثی شیائومی طرح Airdots
فروش ویژه همبرگر زن دستی Progressive
فروش ویژه ساعت مچی Romanson مدل Chrono
فروش ویژه کیف نظم دهنده اتومبیل
فروش ویژه شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید