کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه جوی استیک موبایل و تبلت Logitech آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه جوی استیک موبایل و تبلت Logitech


جوی استیک موبایل و تبلت Logitech. تعداد 2 عدد جوی استیک در هر پکیج. قابل استفاده برای اندروید و آیفون. دارای پایه های باد کش ...
جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است. در دو طرف این جوی استیک دو گیره مکنده قرار دارد که به صفحه موبایل، تبلت و غیره.. متصل و به راحتی و با سرعت نصب یا حذف میشن. جنس این محصول از پلاستیک بوده و بسیار سبک هست و برای بازی هایی طراحی شده که از ویژگی پد مجازی (Virtual On-Screen) و همچنین دستگاه هایی که قابلیت لمس چندگانه (Multi-Touch) با انواع سیستم عامل ها از جمله: اندروید و iSO برخوردارند، می باشد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه Boy and Girl
فروش ویژه سه پایه نگهدارنده مدل YT228
فروش ویژه چراغ قوه نجات Mr.Rescue
فروش ویژه گردنبند چشم نظر چهار قل
فروش ویژه ماسک سه لایه استقلال - پکیج 2 عددی
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید