کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه پادری 5 تایی طرح برگ آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه پادری 5 تایی طرح برگ


پادری 5 تایی طرح برگتعداد 5 پادری با رنگ بندی متفاوت در یک بسته. مناسب برای زیر درب اتاق ، آشپزخانه و… جلوگیری از بسته شدن ناگهانی درب ...
 یکی از راههای باز نگهداشتن درب ها استفاده از پادری برگ یا همان زیر دری است. پادری 5 تایی طرح برگ برای استفاده در زیر درب طراحی شده است و از بسته شدن ناگهانی آن جلوگیری می کند. این امر مانع از آسیب دیدن دست کودکان و بزرگسالان، جلوگیری از بیدار شدن نوزادان در اثر سر و صدای برخورد درب، ممانعت از قفل شدن درب اتاق خواب کودک و همچنین کمک به گردش هوا به علت باز نگه داشتن درب می شود. پادری 5 تایی طرح برگ از جنس پلاستیک نرم و با کیفیت بالا تهیه شده است. سطح روی این نگهدارنده دارای خطوط برجسته می باشد که این خطوط برجسته موجب اصطکاک نگهدارنده با درب می شود. دکوراسیون داخلی خانه همواره مورد توجه خانم های منزل و در محل کار مورد توجه مدیران شرکت می باشد که بسیار مورد اهمییت می باشد و شما می توانید به وسیله ی آن به زیبایی محل زندگیتان کمک نمایید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه رینگ لایت سلفی موبایل
فروش ویژه ساعت مچی Romanson مدل Chrono
فروش ویژه مجموعه قاشق، چنگال و چاقو 5 کاره مسافرتی
فروش ویژه ساعت صفحه لمسی نگین دار Luxury Lady
فروش ویژه مجموعه آموزشی کامپیوتر برای کوچولوها
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید