کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه لامپ رقص نور LED آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه لامپ رقص نور LED



لامپ رقص نور LED، به اتاق و مجالس خود شادی مضاعف ببخشید. دارای موتور گردان پرقدرت و مقاوم. مصرف برق فوق العاده پایین. قابل نصب بر روی انواع سرپیچ ها ...
این لامپ با نورهای بسیار زیبا که دارای رنگهای مختلف می باشد، جذابیت بی نظیری را به محیط شما می دهد و هنگامی که این رنگها با هم مخلوط می شوند طرح های بسیار زیبا و دلنشینی در محیط ایجاد می کند. این لامپ در جشن های شما و یا مغازه و حتی اتاق کودک شما قابل استفاده می باشد. فقط کافیست آن را در سرپیچ لامپ ببندید تا شروع به رقص نور و چرخش کند، همچنین این لامپ دارای موتور گردان 360 درجه می باشد و در حالت اتوماتیک قابلیت تعویض طرح نورها را به صورت خودکار دارد بطوریکه رقص نوری خیره کننده و جذاب در مکان مورد نظر شما ایجاد می کند. با استفاده از این لامپ در مجالس خود همه را حیرت زده کنید!


مطالب مرتبط

فروش ویژه مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید - ماکسیمم اندروید 3
مجموعه آموزشی فارسی جادوی فتوشاپ - پارت 2
فروش ویژه مجموعه آموزشی ویندوز 8 را قورت بده!
فروش ویژه قلم حکاکی ENGRAVE EZ
فروش ویژه نگهدارنده عنکبوتی موبایل Spider Grip
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید