کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه آب انار گیری دستی چدنی آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه آب انار گیری دستی چدنی


آب انار گیری دستی چدنی، مناسب برای آب گیری انار، پرتقال، لیمو و ...  قابل استفاده در منزل، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها و ...  ساخته شده از چدن با آلیاژ بالا ...
برای گرفتن آب انار ابزارها و دستگاه های زیادی وارد بازار شده که یکی از مقرون به صرفه های این دستگاه ها آب انار گیری دستی چدنی می باشد و با یک فشار ساده می توانید آب انار را خارج کنید و نوش جان فرمایید. این دستگاه علاوه بر انار قادر است آب پرتقال ، لیمو ، ترنج و مرکبات دیگر را به راحتی بگیرد. جنس آب انار گیری دستی از آلومینیوم می باشد به همین خاطر در برابر فشارهایی که هنگام آب گیری به آن می آورید بسیار مقاوم است و آسیب نخواهد دید . برای استفاده از دستگاه ابتدا قستی از پوست انار را جدا کنید تا آب انار به راحتی از آن خارج شود. انار را دون محفظه مربوطه قرار دهید و دسته ها را به هم نزدیک کنید. آب انار درون محفظه دستگاه جمع می شود و می توانید آن را به آسانی درون یک لیوان بریزید و نوش جان کنید. صافی فلزی متحرکی که درون محفظه تعبیه شده است حتی دانه های انار را نیز به خوبی جدا می کند.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ساق دست طرح تاتو
فروش ویژه گوشواره مرغ آمين
فروش ویژه گردنبند چشم نظر وان یکاد
فروش ویژه لیف سیلیکونی مخزن دار
فروش ویژه پودر لوله باز کنی تورنادو
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید