کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه دستبند موبایل دیتالاین آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه دستبند موبایل دیتالاین



دستبند موبایل دیتالاین، کابل دیتای موبایل با طرح دستبند. ارائه شده در 2 مدل برای گوشی های اندروید و گوشی های اپل در رنگ های بسیار زیبا و شیک. قابل اتصال به پورت USB جهت شارژ موبایل و انتقال دیتا ...
دستبند دیتا لاین، کابل اتصال موبایل شما به یو اس بی کامپیوتر است که دارای طراحی جدید و بسیار شکیل می باشد که شما می توانید آن را به شکل دستبند به دور مچ خود انداخته و همیشه همراه خود داشته باشید و در مواقع نیاز از آن استفاده نمایید. از این دستبند می توانید جهت انتقال دیتا و یا شارژ گوشی موبایل (با استفاده از کامپیوتر و یا پاور بانک) استفاده نمایید.
این دستبند در 2 مدل برای گوشی های اندروید و گوشی های اپل عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید مدل مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب کنید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه تی شرت لاغری مردانه (Slim Lift)
فروش ویژه محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی
فروش ویژه چراغ قوه نجات Mr.Rescue
فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه Boy and Girl
فروش ویژه هندزفری بلوتوث خلبانی
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید