کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه عینک آفتابی لاکچری PORSCHE DESIGN آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه عینک آفتابی لاکچری PORSCHE DESIGN
 

عینک آفتابی لاکچری PORSCHE DESIGN، فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف. همراه با کیف و دستمال عینک. ارائه فریم در دو رنگ خاکستری و طلایی. بدنه فلزی ...
عینک آفتابی لاکچری PORSCHE DESIGN مدل فوران Jolt یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هست که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. یکی از عینک‌های طراحی شده برای بانوان و آقایان خوش ذوق که با عدسی مشکی و کیفیت مطلوب، جذابیت قابل‌ توجهی دارد. این عینک با فریم فلزی طلایی و خاکستری ارائه شده است. شيشه‌ها و لنزهاي این عينك داراي قدرت محافظت uv 400 هستند اين يعني اينكه قدرت محافظتي در مقابل اشعه‌هايي با طول موج 400 نانومتر را دارند كه اين به آن معناست كه حتي پايين‌ترين طول موج‌هاي اشعه ماوراي بنفش هم به چشم‌هاي‌تان نخواهد رسيد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن
فروش ویژه عینک آفتابی Ray Ban مدل ویفری RB4165
فروش ویژه ساعت بند چرم روشا
فروش ویژه تفنگ حباب ساز BUBBLE GUN
فروش ویژه هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید