کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه ماکت وانت مزدا دوکابین آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه ماکت وانت مزدا دوکابین


ماکت وانت مزدا دوکابین، ساخت ایران در بسته بندی بسیار شکیل. هدیه ای نوستالژی و ارزنده. مناسب کلکسیونرها و نمایشگاه ماشین ...
اگر به ماشین و به خصوص خودروهای ایرانی علاقه مند هستید و اهل جمع آوری ماکت های اتومبیل ها هستید پیشنهاد ما به شما ماکت وانت مزدا دوکابین است. طراحی و زیبایی این ماکت شما را متحیر خواهد کرد. این ماکت از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است و شما در همان نگاه اول به این نکته پی خواهید برد. تمامی جزئیات این ماکت همانند خودروی اصلی مزدا دوکابین 2000 بوده و طراحان این ماکت، سعی کرده اند تمامی آپشن ها و کوچک ترین جزئیات را نیز از قلم نیاندازند. جنس بدنه ی ماکت وانت مزدا دوکابین از پلاستیک با کیفیت بالا تولید شده است. ماکت وانت مزدا دوکابین در 5 رنگ (آبی، قرمز، سفید، طوسی و زرد) ارائه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه چراغ قوه شکاری زوم دار پلیس
فروش ویژه پرزگیر لباس و مبلمان
فروش ویژه کفش مردانه Adidas مدل GOLD
فروش ویژه ساعت مچی مردانه S.D Horse
فروش ویژه ظرف تخمه خوری فانتزی
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید