کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه کیف پول و موبایل Baeller آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه کیف پول و موبایل Baeller


کیف پول و موبایل Baeller، دارای جای موبایل، پول، خودکار و چندین کارت عابر بانک. قابل استفاده برای گوشی های موبایل تا سایز 7 اینچ. پوششی کامل با ضربه گیری مناسب ...
کیف پول هرچند که جزو وسایل کوچک و جزئی است ولی هر بار که از جیب یا کیف شما بیرون می آید بخوبی می تواند منعکس کننده شان، مقام، ویژگیهای فردی و شخصیت شما باشد. پس انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است. کیف پول و موبایل Baeller آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 7 اینچ درون آن جا می گیرد. این کیف دارای 12 محل برای کارت اعتباری، یک محل برای اسکناس، یک محل برای خودکار و محلی برای موبایل می باشد و از مرغوب ترین جنس چرم مصنوعی تهیه شده است. با طراحی منحصر به فرد این کیف میتوان آن را به عنوان کیف پول و موبایل استفاده کرد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه جا کفشی شو توت - Shoe Tote
فروش ویژه کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go
فروش ویژه ست بافت مردانه و زنانه Pink
فروش ویژه ست تی شرت و شلوار مردانه Paris
فروش ویژه زیرسیگاری لیوانی خودرو
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید