کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه استند لوازم آرایش Beauty Box آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه استند لوازم آرایش Beauty Box


استند لوازم آرایش Beauty Box، دارای 16 محفظه شفاف در قسمت بالایی و 3 کشو در پایین، نظم دهنده و مرتب کننده میز توالت و لوازم آرایشی شما، جننس اکریلیک نشکن ...
این محصول مناسب برای نظم دادن و نگهداری انواع رژلب ها ، انواع مدادها ، پنکیک ها و رژ گونه ها، انواع کرم پودرها ، انواع ریمل و خط چشم ها و همچنین نگهداری از برخی زیورآلات منحصر بفرد میباشد. استند لوازم آرایشی در یک فضای مناسب می تواند از کلیه این محصولات مراقبت و محافظت نماید. برای اینکه بتوانید از محصولات گران قیمت و با کیفیت خود در بهترین شرایط نگهداری کنید، می توانید از این محصول خارق العاده استفاده نمایید. جداسازی هایی که در این استند صورت پذیرفته است، دسترسی شما را به وسایل بهداشتی و آرایشی مناسب ، سهولت می بخشد. لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی ، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. ابعاد قسمت پایینی 13x13x23 سانتی متر وابعاد قسمت بالایی 21x12x8 سانتی متر میباشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی را ما به شما پیشنهاد می کینم.


مطالب مرتبط

فروش ویژه چراغ خورشیدی دیواری Solar Light
فروش ویژه قوزبند طبی BETER LIFEE
فروش ویژه کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND
فروش ویژه عینک زنانه اپیروس - Opirus
فروش ویژه چراغ اضطراری کمپینگ مدل قطره
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید