کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه ست رکابی و شلوارک مردانه NIKE آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه ست رکابی و شلوارک مردانه NIKE


ست رکابی و شلوارک مردانه NIKE، طراحی فوق العاده شیک. جنس فوق العاده عالی مناسب فصل. فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج) ...
این ست اسپرت شیک و دوست داشتنی است که برای فصول گرم سال مناسب می باشد. ست رکابی و شلوارک مردانه NIKE دارای جنس پارچه نخ و پنبه درجه یک و با رنگ رکابی زرد و شلوارک مشکی عرضه شده است. این محصول به صورت فری سایز عرضه می شود که برای سایزهای لارج و ایکس لارج مناسب خواهد بود. مدل رکابی دارای چاپ بسیار شیک است. مزايای ست NIKE سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و جذاب می باشد. این ست دوست داشتنی را در باشگاه، در هنگام مسافرت و در جمع های دوستانه می توانید استفاده کنید و استایل جذابی را برای خودتان به ارمغان بیاورید. وزن و اندازه آن بسیار سبک بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه هودی مردانه مدل Kangaroo
فروش ویژه ساعت صفحه لمسی نگین دار Luxury Lady
فروش ویژه ساعت مچی Rolex مدل Daisy
فروش ویژه قوزبند رفع افتادگی شانه HANA
فروش ویژه عروسک ایموجی فنری (بسته دو عددی)
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید