کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه پرزگیر لباس و مبلمان آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه پرزگیر لباس و مبلمان


پرزگیر لباس و مبلمان، مناسب برای جمع کردن مو و پشم حیوانات از روی مبلمان، لباس و سایر سطوح...  دارای مخزن تمیز کننده برس پرزگیر. قابل استفاده در منزل و محل کار. شامل 2 عدد پرزگیر کوچک (جیبی) و بزرگ (خانگی) ...
یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد. یکی از بهترین وسیله ها پرزگیر لباس و مبلمان می باشد که در بسته بندی دو عددی بزرگ و جیبی ارائه شده است. با پرزگیر حیوانات می توانید موی حیوانات خانگی نظیر گربه و سگ که بر روی فرش و مبلمان محل زندگی شما ریخته شده است را به راحتی جمع کنید. حتی اگر موی آن ها بر روی لباستان چسبیده شده باشد با این پرزگیر به آسانی جدا خواهند شد. از پرزگیر علاوه بر جمع کردن موی حیوانات برای تمیز کردن و گرفتن پرزهای لباس خود نیز می توانید استفاده کنید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه مجموعه آموزشی ویندوز 8 را قورت بده!
فروش ویژه شلوار اسلش مردانه طرح Ken
فروش ویژه ساعت مچی دخترانه ترنج
فروش ویژه شلوار اسلش مردانه طرح BLACKIE
فروش ویژه شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید