کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه کیف نظم دهنده اتومبیل آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه کیف نظم دهنده اتومبیل


کیف نظم دهنده اتومبیل، ايجاد محيطي مرتب و منظم در کوچک ترين فضاي ممکن. سازماندهی صندوق عقب خودرو. کاملا تاشو و جمع و جور ....
کیف نظم دهنده اتومبیل یکی از کاربردی ترین لوازم خودرو می باشد که امکان ساماندهی صندوق عقب خودرو را با سرعت بالایی فراهم می کند و از بهم ریختن لوازم موجود در صندوق عقب خودرو جلوگیری می کند. این محصول دارای 3 جیب بزرگ می باشد که برای لوازم بزرگ و خرید ها می باشد و دو جیب کوچک نیز در دو طرف آن تعبیه شده است که برای لوازم و ابزارهای کوچک مناسب است. دو طرف کیف نظم دهنده دو دسته محکم تعبیه شده است که به شما امکان بلند کردن و حمل کیف را می دهد. جنس بدنه محصول از برزنت نرم درجه یک دور دوزی شده می باشد به رنگ مشکی می باشد. این محصول کاملا تاشو بوده و در صورت عدم نیاز می توانید آن را جمع کنید که ضخامت بسیار کمی پیدا می کند.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ساعت ضد آب سیلیکونی (مخصوص شنا)
فروش ویژه کیت واقعیت افزوده آرکیت
فروش ویژه ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159
فروش ویژه موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید
فروش ویژه تبدیل 1 به 2 سوکت آیفون
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید