کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه چراغ قوه زوم دار پلیس جیبی آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه چراغ قوه زوم دار پلیس جیبی



چراغ قوه زوم دار پلیس جیبی. چراغ قوه جدید با کیفیت بسیار بالا. ساخته شده از فــولاد ، با مصرف بسیــار پایین. با طراحی بسیار کم حجم برای به همراه داشتن در هر مکانی ...
چراغ قوه ی زوم دار پلیس جیبی یک چراغ قوه ی کامل و تمام عیار هست چرا که هر انتظاری از چراغ قوه دارید برای شما فراهم خواهد ساخت. LED این چراغ قوه قوی ساخت شرکت CREE آمریکا می باشد. این چراغ قوه برد (پرتاب نور) بیش از 300 متر و قابلیت زوم تا 1000 برابر را دارا می باشد. جنس بدنه این چراغ قوه آلیاژ آلومینیوم مقاوم بوده و با 3 باطری نیم قلمی کار می کند و همچنین این محصول با طراحی بسیار کم حجم برای به همراه داشتن در هر مکانی مناسب می باشد. چراغ قوه ی زوم دار پلیس فوق العاده کم مصرف بوده و دارای سه حالت پر نور ، نور ملایم و چشمک زن یا حالت خطر می باشد. این محصول را هم اکنون می توانید با قیمتی استثنایی و 6 ماه گارانتی تعویض از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه فیلتر تصفيه آب SWS
فروش ویژه کاکتوس رقصنده سخنگو شارژی
فروش ویژه کفش مردانه CAT مدل POWER
فروش ویژه شابلون طراحی قهوه GATER
فروش ویژه کیف لوازم آرایشی مسافرتی Vely Vely
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید