کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه سری آب پاش دستی 8 حالته آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه سری آب پاش دستی 8 حالته


سری آب پاش دستی 8 حالته، مناسب آبیاری، تمیز کردن حیاط و شستن ماشین و ... مناسب برای انواع اتصالات و آبیاری با شلنگ. قابلیت کنترل فشار آب با استفاده از اهرم ...
سری آب پاش دستی 8 حالته ابتکار یکی از ابزارهای دستی بسیار کاربردی و مناسب برای آبیاری و شست‌وشو محسوب می‌شود. این محصول که با نام آب پاش 8 حالته شناخته می‌شود برای ایجاد تغییر در سرعت و فشار آب خروجی از شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصول فوق با برخورداری از تکنولوژی ویژه‌ای که در قسمت داخلی آن به‌کار رفته است می‌تواند آب را در 8 حالت مختلف روی سطح مورد نظر بپاشد. برای این منظور کافی است بخش سری آبپاش را چرخانده و روی حالت مورد نظر خود قرار دهید. سری آب پاش دستی 8 حالته دارای بدنه پلاستیکی و اهرم دستی فایبر گلاس برای کنترل فشار آب می باشد و قابلیت پاشش آب در 8 حالت مختلف را دارد. از این آبپاش می توان به عنوان کارواش، آبیاری و شستشو استفاده نمود.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ادکلن زنانه ایو سن لوران مدل Mon Paris
فروش ویژه دستکش تاچ اسکرین - Silver Touch
فروش ویژه مجموعه آموزشی ویندوز 8 را قورت بده!
فروش ویژه چراغ اضطراری شارژی V-50
فروش ویژه بطری جادوئی 8 کاره آشپزخانه
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید