کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی


ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی، دارای جای موبایل، پول و چندین کارت بانک. به همراه یک جاسوئیچی چرمی بسیار شیک و لاکچری. قابل استفاده برای انواع گوشی های موبایل تا سایز 5.5 اینچ ...
ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.جنس این کیف از چرم مصنوعی درجه یک با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است. از دیگر ویژگی های این کیف میتوان به نظم بخشیدن کارت های خود و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) درون آن جا می گیرد. ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی به همراه یک جاسوئیچی بسیار زیبا و هم جنس کیف عرضه شده است.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ساعت مچی اسپرت TOMI مدل UNIQUE
فروش ویژه فلاسک هوشمند دماسنج دار Unique
فروش ویژه عینک آفتابی Bermuda
فروش ویژه عینک زنانه Prada مدل WJ-423
فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید