کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه ساعت صفحه لمسی لاکچری WALAR آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه ساعت صفحه لمسی لاکچری WALAR


ساعت صفحه لمسی لاکچری WALAR، طراحی فوق العاده شیک، صفحه تمام لمسی برای نمایش و تنظیم ساعت. دارای تقویم روز شمار و نمایشگر سال ...
ساعت لاکچری WALAR جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد. طراحی ساعت‌های این برند توسط واحد اختصاصی این شرکت انجام می‌شود و از این رو شاهد طراحی‌های بسیار متنوع، اختصاصی و مورد پسند همه اقشار جامعه هستیم. یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدلهای این برند مدل ساعت صفحه لمسی لاکچری  WALAR TOUCH می باشد که با توجه به طراحی خاص و بی نظیر و همچنین صفحه لمسی خود نظر هر بیننده ایی را به خود جلب میکند. این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ نقره ای، مشکی، طلایی و دو رنگ (طلایی و نقره ای) عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه کفش مردانه CAT مدل POWER
فروش ویژه آچار بکس همه کاره سوزنی رفلکس
فروش ویژه دستگاه شستشو دهنده جواهرات
فروش ویژه شلوار اسلش مردانه طرح Ken
فروش ویژه دستگاه تمیز کننده جرم دندان Power Floss
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید