کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه هولدر موبایل Vip آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه هولدر موبایل Vip


هولدر موبایل Vip، بدون نیاز به چسباندن قطعه ای به موبایل. قابل استفاده برای تمامی موبایل ها با چسبندگی فوق العاده بالا ...
هولدر موبایل Vip با وزن کم و ابعاد کوچک در انواع سطح از جمله پلاستیک، شیشه، فلز و ... قرار می گیرد. هولدر موبایل Vip با طراحی بسیار جالب خود می تواند به راحتی و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. به عنوان مثال داخل خودرو، بر روی میز کار، بدنه یخچال، مانیتور و یا دیوار مکان‌هایی هستند که امکان استفاده از آن را خواهید داشت. در قسمت زیرین هولدر ۵ چسبونک قرار دارد که از آن می توانید جهت اتصال بر روی سطوح مختلف و همچنین یک سر به گوشی استفاده کنید. هولدر موبایل Vip ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را به یک کالای ایده آل تبدیل کرده است. جنس این محصول از سیلیکون نرم با قدرت جذب و بدون سر خوردگی می باشد و قابلیت گردش 360 درجه به وسیله فنر وسط بین دو پایه را دارا می باشد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ادکلن زنانه ورساچه (Versace)
فروش ویژه مجموعه آموزش بازاریابی و مارکتینگ
فروش ویژه نگهدارنده موبایل هنگام شارژ
فروش ویژه ترازو دیجیتال دستی
فروش ویژه پکیج لنز عکاسی موبایل 3 کاره
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید