کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه کاکتوس رقصنده سخنگو شارژی آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه کاکتوس رقصنده سخنگو شارژی


کاکتوس رقصنده سخنگو شارژی، انجام رقص هنگام تقلید صدا و پخش موزیک، منبع انرژی: باطری شارژی همراه کابل شارژ، دارای آهنگ های متنوع و نورپردازی ...
عروسک کاکتوس رقصنده سخنگو شارژی یک اسباب بازی جدید از جنس مخمل است. این عروسک که به شکل گلدان کاکتوس است. طول آن 32 سانتی متر و عرض پایه گلدان 12 سانتی متر است. روکش آن از مخمل و داخل آن با مواد نرم پنبه ای پر شده است. به این نوع اسباب بازی، plush toy گفته می شود. رنگ آن نیز سبز است. کاکتوس سخنگو زیباست و بچه ها آن را دوست دارند. چشمان درشت دارد، جنس آن با کیفیت، نرم و فاقد هر گونه حساسیت است. این عروسک از نوع شارژی که با استفاده از کابل شارژ USB شارژ می شود. بدیهی است که نوع شارژی آن مقرون به صرفه تر است، چرا که نیازی به خرید باتری نخواهید داشت. این عروسک قابلیت ضبط و پخش صدا و در واقع تقلید صدا به مدت 15 ثانیه را دارد. می توانید برای این عروسک لباس دلخواه خود را طراحی کنید و قیافه آن را مطابق با سلیقه خود درست کنید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium
فروش ویژه ذره بین جیبی جلد چرمی
فروش ویژه قوری دم نوش و چای
فروش ویژه ست ساعت مچی Walar طرح Jerius
فروش ویژه کبریت دائمی
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید