کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه قلم حکاکی ENGRAVE EZ آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه قلم حکاکی ENGRAVE EZ


قلم حکاکی ENGRAVE EZ، حکاکی روی فلز، پلاستیک، شیشه، سنگ، چوب و... حک کردن انواع نوشته، متن و اشکال خاص.  جنس بدنه پلاستیک PP ایمن برای انسان ...
این ابزار دقیقاٌ همانند یک قلم طراحی شده که مته کوچک فولادی آن قدرت تراش سنگ، فلز و شیشه را دارد. طراحی بدنه قلم حکاکی EZ Engraver ارگونومیک می باشد و به راحتی می توانید آن را در دست بگیرد و مانند یک قلم جوهری روی سطوح بکشید و نوشته یا تصاویر هنری خود را روی سطوحی مانند سنگ ، فلز ، شیشه و غیره حکاکی کنید. برای حکاکی روی سطوح نیز مانند خطاطی نیاز به مهارت دارید ، اگر می خواهید تراش هایی زیبا با قلم حکاکی EZ داشته باشید ابتدا هنر خطاطی و نقاشی خود را افزایش دهید.  جنس مته قلم حکاکی از فولاد سخت می باشد و همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید حالت کُروی دارد و زبری مته با چرخش سریع باعث تراش سطوح می شود. دکمه روشن و خاموش به صورت فشاری طراحی شده که برای سهولت در استفاده دقیقاٌ جایی تعبیه شده که شصت دست روی آن قرار میگیرد و با فشاری اندک دستگاه روشن می شود.


مطالب مرتبط

فروش ویژه گردنبند استیل طرح کپسول عشق
فروش ویژه کیف پول و موبایل Seven
فروش ویژه دستبد Vitaly طرح تبر
فروش ویژه نیم ست مونیکا ویندر
فروش ویژه رخت آویز جادویی واندر هنگر
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید