کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس


ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس، مکمل زیبایی و جذابیت طرفداران تیم پر آوازه ی لیگ برتر. ساعت مچی طرح با افتخار پرسپولیسی ام همراه با دستبند پرسپولیس. قابل ست کردن با لباس های اسپرت ...
ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس دارای لوگوی این باشگاه بر روی بند ساعت و به رنگ قرمز می باشد، که دارای صفحه ای قرمز رنگ بوده که به صورت گرد تولید شده است و درون این صفحه طرح قرمز با افتخار پرسپولیسی ام با رنگ سفید کار شده است. بند سیلیکونی و قاب فلزی این ساعت هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی کند. ساعت مچی پرسپولیس ویژه هواداران واقعی تیم محبوب و پرطرفدار پرسپولیس طراحی شده است. بنابراین اگر هوادار واقعی قرمز قهرمان هستید به هیچ وجه ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس را از دست ندهید یا عنوان هدیه ای ارزشمند برای هواداران این تیم استفاده نمایید.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ساعت مچی اسپرت JESI
فروش ویژه ست تیشرت و شلوار AIR JORDAN
فروش ویژه حباب ساز جادويی جاگل بابل
فروش ویژه ست بافت مردانه و زنانه Pink
فروش ویژه بالش طبی دورگردنی Rokea
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید