کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه ماگ مسافرتی ایکیا آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه ماگ مسافرتی ایکیا


ماگ مسافرتی ایکیا، قابل استفاده در مایکروفر, قابل شستشو در ماشین ظرفشویی. طراحی و کیفیت کمپانی ایکیا سوئد و ساخت ایتالیا. درب پیچی، تحمل حرارت بالای 100درجه. ایده‌آل برای سفر و پیکنیک ...
ماگ مسافرتی ایکیا مدل TROLIGTVIS از جنس پلاستیک پلی پروپیلن تهیه شده است، به همین علت دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. کیفیت این محصول به اندازه ای بالاست که در اثر برخورد ضربه دچار آسیب نخواهد شد و با گذشت زمان سطح آن پوسته پوسته نمی شود. این محصول دارای دربی از جنس سیلیکون است که با قرار گرفتن آن روی لیوان می ‌توان از عدم خروج مایعات اطمینان حاصل کرد. به همین علت می توانید با اطمینان خاطر مایعات را درون آن ریخته و نگرانی از جهت افتادن لیوان روی زمین و خروج محتوای درون آن نداشته باشید. درب این محصول به صورت پیچی روی بدنه قرار می گیرد و باز و بسته کردن آن بسیار آسان خواهد بود. این ماگ دارای ارتفاع ۱۲ سانتی متری و حجم ۰.۳ لیتری می باشد و به همین علت حجم مناسبی از مایعات را در بر می‌گیرد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی
فروش ویژه ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz
فروش ویژه پکیج 8 عددی نظم دهنده سیم دکمه ای
فروش ویژه شلوار اسلش ارتشی طرح Army
فروش ویژه ساعت مچی ضد خر و پف Dr Sleep
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید