کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه فلاسک داخل استیل Sports آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه فلاسک داخل استیل Sports


فلاسک داخل استیل Sports، گرم یا خنک نگه داشتن دمای مایعات تا 8 ساعت. مناسب ورزش ,مسافرت ,گردش ,محل کار ...  مناسب برای مایعات سرد و گرم ...
در دسترس نبودن چای، آب، نوشیدنی های سرد و گرم یکی از دغدغه های ما در سفر، پیاده روی، ورزش و یا گردش های تک نفره و دو نفره و مصارف دیگر است. فلاسک نیم لیتری استیل Sports به شما کمک می کند که خیالتان از بابت تهیه ی انواع نوشیدنی ها در این مواقع، آسوده باشد و لذت همراه داشتن نوشیدنی های سرد و گرم را در همه موقعیت ها به شما هدیه می دهد.  این فلاسک برای افرادی که دغدغه ی شکستن عایق شیشه ای در فلاسک ها را دارند، بسیار مناسب است زیرا محفظه ی داخلی آن از جنس استیل است که نمونه ی مقاوم تری از محفظه های شیشه ای است و می توان بدون نگرانی آن را در ورزش های پر تحرک، مسافرت ها و … استفاده کنند. علاوه بر این، جنس استیل نسبت به سایر عایق ها از نظر بهداشتی توصیه شده است و سلامت مایعات را در دمای سرد و گرم تضمین می کند.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ست بالش بادی و چشم بند سفری
فروش ویژه دستبند اسپرت دخترانه مگنتی
فروش ویژه ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی
فروش ویژه عینک آفتابی لاکچری COCOA CHANEL
فروش ویژه عینک Alexina
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید