کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه هولدر نگهدارنده تخم مرغ پنگوئن آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه هولدر نگهدارنده تخم مرغ پنگوئن


هولدر نگهدارنده تخم مرغ پنگوئن، مناسب برای منزل، محیط های سرو غذا، مهد کودک ها و …  مناسب برای پخت راحت جهت آب پز کردن تخم مرغ. دارای 6 محفظه نگهداری تخم‌مرغ. جنس: پلاستیک مقاوم و با کیفیت ...
نگهدارنده تخم مرغ دو کاره پنگوئنی یا استند تخم مرغ پنگوئنی یک محصول مناسب برای پخت راحت جهت آب پز کردن آنهاست. این ظرف تخم مرغ دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.جنس به کار رفته در ساخت استند تخم مرغ پنگوئنی از پلاستیک مرغوب و مقاوم در برابر حرارت بوده که بسیار با کیفیت می باشد.ابعاد این ظرف تخم مرغ 14 × 15 سانتی متر است لذا فضای زیادی از محیط یخچال یا قابلمه شما را اشغال نخواهد کرد.طراحی انجام شده به گونه ای جذاب است که نظر هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند.محل نگهداری 6 عدد تخم مرغ در داخل محفظه ها که به صورت پنگوئن های فانتزی طراحی شده اند قرار می گیرد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه چراغ کلیپسی جیبی
فروش ویژه کبریت دائمی
فروش ویژه عینک آفتابی ریبن تاشو مدل B-18
فروش ویژه دستگاه کوفته پیچ
فروش ویژه گوشواره مرغ آمين
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید