کابران عزیز وبسایت فروشگاه برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه بالش طبی دورگردنی Rokea آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه بالش طبی دورگردنی Rokea


بالش طبی دورگردنی Rokea، مخصوص باز کردن تنش و جمع شدگی و گرفتگی مهره های گردن. مناسب برای افراد مختلف با سایز گردن متفاوت. مجهز به پمپ دستی و جمع شوندگی ...
اکثر دردهای ستون فقرات ناشی از حالت بد مهره ها و گردن بوده که به مرور زمان باعث نزدیک شدن مهره ها  می شود و درد و سوزش در ناحیه گردن و ستون فقرات ایجاد می کند. بالش طبی دورگردنی Rokea با تنظیم گردن در شرایط مناسب، فشار وارده به مهره های گردن را به حداقل رسانده و با بهبود جریان خون درد و سوزش در این ناحیه را از بین می برد و به مرور زمان مشکل نزدیک شدن مهره ها را رفع می کند. در زمان باد شدن بالش طبی، کشیدگی ملایمی در گردن ایجاد می شود. فرد با استفاده از پمپ قرار گرفته بر روی بالش طبی، بالشت ها را از هوا پر می کند. میزان فشار وارد شده به گردن به سطح تندرستی فرد، مقدار درد و وضعیت بیمار وابسته است. کشیدگی ایجاد شده توسط گردنبند با شل کردن عضلات سفت شده، فشار عصب و مفصل را کاهش داده و از وزنی که سر روی مهره های گردن وارد می آورد، کم می­کند.


مطالب مرتبط

فروش ویژه کفش دخترانه FASHION PLUS
فروش ویژه ماسک سه لایه استقلال - پکیج 2 عددی
فروش ویژه عینک آفتابی PARADISE
فروش ویژه مژه درخشان LED
فروش ویژه پالس اکسیمتر سنجش اکسیژن و ضربان قلب
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید